חיפוש

רהיט שניזוק בזמן הובלה – איך להימנע ומה חשוב לדעת?

מעבר לדירה חדשה הוא מצד אחד אירוע מרגש ומצד שני מתיש, מאחר שישנם המון סידורים, וצריך לדאוג למובילים אחראים שיובילו את כל הציוד. הדאגה הגדולה ביותר היא מה עושים כשרהיט ניזוק בהובלה – על כך במאמר הבא.

 

אילו חבלות עלולות להיגרם לציוד שלכם?

כאשר מזמינים הובלה צריך לדעת שהציוד עלול להינזק בזמן השינוע, בזמן הנסיעה, בעלייה במדרגות או בזמן האריזה והפריקה של הציוד. הרהיטים עלולים לקבל מכה מהמעקה בחדר המדרגות או מהקירות, במשאית הרהיטים עלולים להתנגש אחד בשני והמובילים עלולים להפיל ציוד כתוצאה ממעידה או מחוסר תשומת לב. לכן חשוב לדעת מה יקרה במידה ויהיו נזקים.

 

מה חשוב לדעת על רהיט שניזוק בהובלה?

רהיט שניזוק בהובלה יכול להוביל לתביעה משפטית אך לא בטוח שהתובעים יזכו בה. בתקדימים משפטיים קודמים תביעות כאלו נדחו מאחר ולבעלי הרהיטים לא הייתה הוכחה שהנזקים ברהיטים נגרמו כתוצאה מההובלה ולא מסיבות אחרות כמו בלאי למשל.

בנוסף, אם אין חוזה משפטי בין חברת ההובלות לבעלי הרכוש זה יערים על הקושי. ייתכן והמוביל יציע פיצוי על נזק שקרה בהובלה ויתכן שלא, אך לכם לא יישארו הרבה ברירות. לפיכך יש לוודא מספר דברים לפני שמזמינים הובלה.

 

איך להימנע מאי תשלום על רהיט שניזוק בהובלה?

לפני שמזמינים הובלה מומלץ לבדוק עם חברת ההובלות שיש לה חוזה הובלות וביטוח. מעבר לתיאום ציפיות בעל פה תצטרכו לחתום על החוזה לפני ההובלה ואז לא יהיו הפתעות. חברת הובלות מקצועית תספק לכם חוזה ואף תעמוד בתנאים שלו. אקט זה מראה שמדובר בחברה איכותית שעובדת ברמה גבוהה ואינה חוששת מרהיט שניזוק. החברה תדאג לפיצוי כיוון שיש לה ביטוח צד ג' ואתם תוכלו להיות רגועים.

 

איך בוחרים בחברת הובלות איכותית?

על מנת שהרהיטים שלכם יגיעו ליעד בצורה מושלמת וללא נזקים בדקו מראש איזו חברה מומלצת להובלות וכיצד היא עובדת. ניתן למצוא חוות דעת והמלצות באינטרנט ובפורומים של אנשי מקצוע המדורגים על ידי הגולשים. בנוסף, ניתן להשוות מחירים דרך האינטרנט וגם זה ייתן לכם אינדיקציה על החברה. ככל שתדעו יותר על חברת ההובלות ועל המדיניות שלה, כך יהיה לכם שקט נפשי.

גם אם נגמר לכם התקציב לא מומלץ לקחת מוביל ללא המלצות כי אחר כך זה יעלה לכם ביוקר. לפיכך רק חברה מנוסה ומקצועית המכסה על פגיעות ונזקים לרכוש היא החברה שתתאים לכם ביותר. כמו כן, השירות של החברה צריך להיות זמין ומהיר מבלי שתצטרכו לחכות.

המובילים צריכים להגיע בשעה היעודה שקבעתם איתם ולהעניק שירות מושלם. לכן אל תחכו לרגע האחרון וחפשו את חברת ההובלות האופטימלית מספיק זמן מראש על מנת לסגור את כל הפרטים ובמיוחד את החוזה המגן עליכם מפני נזק לרהיטים.

נזק לריהוט

אולי יעניין אותך גם