חיפוש

מה נחשב לנזקי גוף ומה הפיצוי שניתן לקבל על זה?

יש שורה ארוכה של מצבים שמוגדרים על פי החוק כנזקי גוף שניתן לתבוע בגינם. מדריך זה ירכז בפניכם את התרחישים הנפוצים ואת גובה הפיצוי המשוער, כדי שתכירו בהם מקרוב ותוכלו לבדוק אם אתם זכאים לקבלת הפיצויים על פי החוק.

 

המקרה הראשון – רשלנות רפואית

לצערנו, יש לא מעט אנשים שחוו רשלנות רפואית מסוג כזה או אחר. נסביר שמדובר במצב שבו ניתן למטופל שירות מצד רופא, אחות או גורם רפואי כלשהו שהתגלה כחורג מ"סטנדרט הטיפול" המקובל בספרות הרפואית. תרחיש שכזה מוביל לנזקי גוף בעקבות אחד או יותר מהתרחישים הבאים:

  • טעות שבוצעה במהלך הניתוח
  • מסירת אבחון שגוי למטופל
  • מסירת אבחון בשלב מאוחר מידי
  • טעויות שבאות לידי ביטוי במתן טיפול תרופתי (מסירת מינון שגוי, מסירת מרשם לתרופה שגויה וכו')
  • פגיעות גוף שאירעו ליולדת או ליילוד במהלך הלידה
  • היעדר מעקב רפואי ועוד

רשלנות רפואית

מהם הפיצויים שניתן לקבל על רשלנות רפואית?

הפיצויים שניתנים למי שעברו רשלנות רפואית משתנים ממקרה אחד לאחר. שכן, גובה הפיצויים נקבע בהתאם להיקף הנזק ולחוקים שנוגעים לתחום הרשלנות. נסביר שיש טבלאות מסובכות שמאפשרות לעורכי דין בתחום לקבל תמונת מצב אודות גובה הפיצוי המשוער. כך שכדאי שתפנו לקבלת ייעוץ מטעם עורך דין לענייני נזקי גוף במידה ואירעה לכם רשלנות רפואית. שכן, זה יוכל למסור לכם את כל הפרטים בנוגע להליך התביעה והפיצויים.

 

המקרה השני – תאונות עבודה

המקרה הנוסף שנחשב לנזקי גוף בא לידי ביטוי במצבים שבהם עובדים חווים תאונת עבודה. חשוב לציין שתאונה מסוג זה לא מתרחשת רק בסביבת העבודה עצמה, אלא גם מחוצה לה. חשוב שתדעו שאתם עשויים לקבל פיצויים במידה וחוויתם את אחד או יותר מהמצבים הבאים"

  • החלקתם, מעדתם או נפלתם במקום העבודה, בעקבות רצפה רטובה, משטח לא אחיד או אזור ללא תאורה מספקת
  • נפגעתם מחפץ שנפל מגובה רב או מפגיעה של מכונית בדרך למקום העבודה
  • התאמצתם יתר על המידה בעקבות סחיבה של חפצים כבדים שהובילו למתיחות שרירים, פריצת דיסק, נקעים וכו'

כאמור, הפיצויים שתקבלו בעקבות נזקי גוף אלה ייתנו בהתאם לקבוע בחוק.

 

טיפ חיוני לקראת סיום: תסתייעו בשירותיו של עורך דין

מי שרוצים לקבל את הפיצויים המקסימליים מהפגיעה הגופנית שאירעה להם, צריכים לפנות לעורך דין מוסמך ומומלץ בתחום נזקי גוף. שכן, זה יעשה כל שביכולתו, כדי שלקוחותיו יקבלו את המגיע להם בהתאם לקבוע בחוק.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להגיש תביעה

נזקי גוף עשויים לגרום לקשיים פיזיים ונפשיים מהותיים. מי שחוו את תרחיש זה על בשרם, צריכים לפנות לעורך דין לנזקי גוף בהקדם האפשרי, כדי שהוא יציג בפניהם את הזכויות המגיעות להם ויציין מהם הפיצויים שניתן לקבל בעקבות הפגיעה.

חוֹק

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »