חיפוש

עורך דין צבאי ושירותיו המקצועיים

אם גם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים, בחרתם לקחת חלק במערכת הצבאית ולפתח במסגרת הזאת את הקריירה שלכם, אתם בוודאי יודעים שלצבא יש גם את מערכת המשפט שלו. כלומר, כל עבירה שנעשית במסגרת השירות הצבאי נשפטת גם במסגרת הזאת, מה שאומר שאם אתם מעורבים בפרשייה כזו או אחרת ואתם צריכים עורך דין, יהיה עליכם לפנות לעורך דין צבאי. עורך דין צבאי הוא אדם שלא רק למד משפטים, אלא עשה התמחות בתחום הצבאי, וזה אומר שהוא מכיר את מערכת המשפט הצבאית לעומק. לכן, אם לרגע חשבתם שתוכלו לפנות לכל עורך דין באשר הוא ולבקש ממנו שירות, דעו שאתם טועים. מה שכן, זה לא משנה על איזה סוג של עבירה מדובר וזה אפילו לא חשוב אם אתם אשמים או לא, כי מה שבטוח זה שעליכם לפנות לעורך הדין הטוב ביותר שיש. יתרה מכך, לא כדאי לדחות את הדברים ומומלץ ביותר לחפש את עוה"ד שלכם כבר עכשיו, כי כך תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם ושיש מי שיעשה הכול כדי למזער את העונש שלו אתם צפויים.

האם לעוה"ד הצבאי יש ניסיון כמו למשל עו"ד מירי יעקב גביש?

יש כמובן הרבה עורכי דין במערכת הצבאית שיוכלו לתת לכם שירות, אך האמת היא, שלא לכולם יש ניסיון בתחום הספציפי שבו אולי אתם זקוקים לעזרה. לכן, בין אם אתם מעורבים בפרשייה כמו:

·       הפקרת נשק

·       עבירות נשק

·       עבירות מיניות

·       עריקות

או כל עבירה אחרת, חשוב לברר מול עוה"ד שלכם האם הוא מנוסה בתחום הספציפי שעליו מדובר. אין כל טעם לפנות לעורך דין צבאי שאומנם עוסק בתחום הזה מזה שנים אך מעולם לא נתקל בתיק כמו התיק שבו אתם מעורבים. בנוסף לכך, רגע לפני שאתם בוחרים את עורך הדין הראשון שאת השם שלו שמעתם, אנחנו מציעים לכם לבדוק לגביו כמה דברים. לדוגמא, האם הלקוחות שלו באמת ממליצים עליו? האם, כאשר אתם עושים לגביו חיפוש בגוגל, אתם מוצאים רק חוות דעת חיוביות? הרעיון הוא לבחור איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, כי זו בדיוק המטרה שלשמה אתם פונים לעורך דין כזה. לכן, אם ניתן לעשות מראש כמה שיותר בירורים ובהתאם לכך לבחור את מי שמתאים לכם, מדוע לוותר על כך?

ספרים

האם כל עורכי הדין הצבאיים גובים שכר טרחה מופקע?

אין ויכוח על כך שממש כפי שקורה במערכת המשפט האזרחית, גם במערכת המשפט הצבאית יש עורכי דין שגובים מחירים מופקעים. לכן ברור מדוע אפילו אם אתם אנשי קבע, תרצו לשלם כמה שפחות, כי מה פתאום שתוציאו את כל המשכורת שלכם על שירותיו של עורך הדין? אם הרגשתם לרגע לא נעים לפנות אל כמה עורכי דין ולהשוות בין המחירים שכל אחד מהם גובה, כדאי שתדעו שאתם יכולים להרגיש לגמרי בנוח. בסופו של דבר לכל עורך דין יש את האפשרות לגבות מכם איזה מחיר שהוא רוצה, אך רק אתם תחליטו כמה לשלם. כדאי לזכור שאומנם הרבה פעמים קיים הפיתוי לבחור את עוה"ד שהמחירים אצלנו הכי גבוהים, כי זה נראה כאילו הוא יותר מקצועי מאחרים, אך לא תמיד זה המצב. לכן שווה לכם גם לדבר עם עורכי דין ששכר הטרחה אצלם סביר יותר, כי הדבר האחרון שתרצו זה להכניס את עצמכם לחובות כלכליים. אתם תראו שאם עורך הדין שלכם יהיה באמת איש מקצוע רציני ומנוסה, יש סיכוי סביר שהעונש שתקבלו יהיה הרבה יותר נמוך ממה שאתם חוששים.

 

אולי יעניין אותך גם

בדיקה מקיפה
חוקים
המחיר האמיתי של הדירה

קניית דירה היא אירוע משמח לכל הדעות, פרק חדש בחייך מתחיל, אך האם שמת לב לדבר חשוב? היום יש להיזהר ולקחת בחשבון את כל ההוצאות

קרא עוד »
פספורט זר
אזרחויות ודרכונים
מדריך הוצאת דרכון זר

חושבים להוציא דרכון זר? נדמה לכם שאולי גם אתם זכאים לכך? אם כך, אין ספק שאתם צודקים והאמת היא, שלא כדאי לוותר על כך. דרכון

קרא עוד »