חיפוש

איך בוחרים עורך דין להתנהלות מול הוצאה לפועל?

הגעתם למצב שנפתחו נגדכם הליכים מול הוצאה לפועל? ההליכים הללו עשויים להיות הרסניים ובעלי השלכות חמורות מבחינה כלכלית, שיבואו לידי ביטוי גם בחיים האישיים שלכם וגם מבחינה משפחתית. כאשר צריך להתמודד מול הוצאה לפועל, חשוב לבצע את הפעולות המשפטיות הנכונות בצורה מהירה, ברורה ויעילה. לכן, אנשים רבים שיש נגדם הליכים בהוצאה לפועל מסתייעים בעורכי דין מיומנים. כך תבחרו עורך דין להתנהלות מול הוצאה לפועל.

 

הוצאה לפועל

כשאנחנו שומעים על הוצאה לפעול, אנחנו נוטים לחשוב על חובות, עיקולים והגבלות שונות, ובצדק. הוצאה לפועל היא רשות מטעם המדינה. המטרה של הוצאה לפעול פשוטה – לגרום לאדם שהוגדר על ידי בית המשפט או על ידי רשות שיש לה את הסמכות לכך כחייב, להחזיר את החובות שלו לנושים השונים.

רשות ההוצאה לפועל מממשת את המטרה שלה בעזרת אמצעים שונים. לרוב, היא מטילה הגבלות קשות על החייב, שפוגעות בו באופן ברור. עו"ד הוצאה לפועל יאפשר לכם להתמודד עם ההתנהלות מול ההוצאה לפעול בצורה טובה יותר. בסופו של דבר מדובר על גוף שפועל מטעם חוק, כך שישנם חוקים שונים והליכים שונים שניתן לבצע מולו בהתנהלות הכוללת.

 

מדוע חשוב להסתייע בעורך דין?

לאדם הממוצע אין את הידע המשפטי של עורך דין. לעורכי הדין יש בקיאות משפטית בתחום בו הם מתמחים וכן ניסיון רלוונטי שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון בסיטואציות משפטיות שונות, כמו התנהלות מול הוצאה לפועל. כמו כן, אדם שיש נגדו הליכים בהוצאה לפועל עשוי לקבל החלטות בצורה רגשית בסבירות גבוהה יחסית. עורך דין הוצאה לפועל יכול לתת את הייעוץ המדויק והנכון שיסייע לחייב.

 

ניסיון מול הוצאה לפועל

כשאתם בוחרים עורך דין להתנהלות מול הוצאה לפועל, אתם צריכים לשים לב לניסיון שלו. תחשבו על קבלת שירות מכל בעל מקצוע אחר. אתם בוודאי לא הייתם רוצים שבעל מקצוע ללא ניסיון ייתן לכם שירות בתחום מסוים. באותה המידה, ככל הנראה שתרגישו פחות בטוחים כשתקבלו שירות מעורך דין מול הוצאה לפועל, שזהו מקרה עם רגישות גבוהה.

 

המלצות

מוטב לא לקחת את שירותיו של עורך דין לפני ששמעתם על המלצות שונות. אתם יכולים לבקש המלצות מהסביבה שלכם, אך הדבר הטוב ביותר יהיה לשמוע המלצות מאנשים שכבר ניהלו הליכים מול הוצאה לפועל.

 

קביעת פגישת ייעוץ

אחד השלבים הראשוניים אך החשובים ביותר כאשר יוצרים קשר עם עורך דין הוא קביעת פגישת ייעוץ. בפגישה הזאת תספרו את המקרה שלכם לעורך הדין והוא בתגובה יוכל לייעץ לכם לגבי הפעולות שיש לבצע בהמשך. פגישה זו היא כלי לבחירת עורך הדין. שימו לב אם עורך הדין נמצא "באותו הראש" כמוכם, ושהמטרות שהוא מציב זהות ליעדים השונים שלכם ולשאיפות שלכם.

הליכי הוצאה לפועל

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »