חיפוש

2 סיבות בגינן ניתן לפנות דייר ברמת גן

לפי חוק הגנת הדייר, כל עוד דייר השוכר דירה, עומד בתנאי החוזה ובתשלומיו, הדייר מוגן מפני פינוי עד לסיום החוזה. לצד זאת, ישנן מספר סיבו, אשר בגינן ניתן לפנות דייר, טרם סיום החוזה. 2 סיבות בגינן ניתן לפנות דייר ברמת גן – קדימה, בואו נתחיל.

 

אי עמידה בתשלומים

ישנן מספר סיבות בגינן ניתן לפנות דייר. המרכזית מבניהן, היא אי עמידה בתשלומים, הן דמי השכירות והן תשלומים אחרים החלים על הדירה. לפי החוק, ניתן לפנות דייר אשר אינו עומד בתשלום, אך לא מדובר במשימה פשוטה, שכן בית המשפט מציב בפני בעל הדירה, לא מעט מכשולים.

 

סירוב להתפנות מהדירה

סיבה נוספת בגינה ניתן לפנות דייר היא סירוב של הדייר להתפנות מהדירה. במקרים אלו, הדייר מסרב לפנות את הדירה, למרות סיום החוזה או בקשה מבעל הדירה לפינוי בשל אי עמידה בתשלום. במקרים אלו,  עו"ד לפינוי דייר ברמת גן היא הכתובת הנכונה.

 

תביעה לפינוי מושכר

תביעה לפינוי מושכר מגישים כאשר תם החוזה, והדייר אינו מסכים לפנות את הדירה. כמו כן, ניתן להגישה תביעה לפינוי מושכר גם כאשר הדייר מפר את החוזה, מסב נזק לדירה, או אינו עומד בתשלומים השונים. על מנת להגיש תביעה לפינוי מושכר מומלץ לשכור את שירותיו של עו"ד מקרקעין ברמת גן, אשר יסייע בעת הגשת התביעה, והתמודדות עם הדייר אותו מעוניינים לפנות.

 

תהליך הגשת התביעה לפינוי מושכר

תחילה, טרם הגשת התביעה לפינוי מושכר, מומלץ לשלוח מכתב התראה לדייר אותו מעוניינים לפנות, אשר מתריע על פתיחת הליכים משפטיים כנגדו. מכתב ההתראה, יסייע רבות בהמשך, כראיה נגד הדייר המסרב להתפנות.

באם מכתב ההתראה לא עזר, תוגש תביעה לפינוי מושכר לבית המשפט.

תהליך, פינוי דייר, כולל שלושה שלבים. ראשית, שליחת מכתב דרישה לפינוי. באם המכתב כאמור אינו עזר, בעל הדירה יגיש תביעה לפינוי מושכר. במידה וגם לאחר הגשת התביעה הדייר אינו מפנה את הדירה, בעל הדירה יוכל לפתוח תיק הוצאה לפועל לפינוי הדייר.

 

עורך דין לפינוי דייר

עורך דין לפינוי דייר בקיא בתחום, ומכיר אותו על בוריו. שכירת שירותיו של עורך דין לפינוי דייר היא האפשרות הקלה והמהירה לפינוי הדייר הסרבן. עורך דין לפינוי דייר, יוכל לנהל את כל ההליך, מרגע שליחת מכתב ההתראה לדייר, דרך פנייה לבית משפט, וכלה בפתיחת תיק הוצאה לפועל, עד להשבת החזקה לבעל הדירה.

 

לסיכום, 2 סיבות בגינן ניתן לפנות דייר ברמת גן

לפי החוק, כל עוד דייר המשכיר דירה משלם את תשלומיו, לרבות דמי שכירות ותשלומים נוספים, עומד בחוזה ואינו מסב נזק, הדייר מוגן. אך במידה ודייר אינו עומד בתשלומים, או אינו מתפנה מהדירה לאחר תום החוזה, ניתן לפנות את הדייר באמצעות עורך דין לפינוי דייר.

איש קורא

 

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »