חיפוש

3 צעדים שצריך לעשות אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל

פתיחת תיק בהוצאה לפועל כנגדכם עשוי להוביל אתכם לתחושת אי נוחות ולחץ. שכן, מדובר בהליך שכובל אתכם ולא רק מבחינה כלכלית, אלא גם מבחינה נפשית. כדי שלא תטעו ותבצעו פעולות שגויות לאחר פתיחת התיק, אתם צריכים לדעת מהם הצעדים שעליכם לעשות בשלב זה כדי שתוכלו לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר ולסיים אותו בהקדם. הישארו אתנו ותגלו את 3 הצעדים שאתם חייבים ליישם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, בחרנו הפעם לגשת אל חכמת ההמונים ולשמוע מהגולשים שעברו הליך של פתיחת תיק בהוצאה לפועל בעבר. כדי להגיע אליהם, פרסמנו פוסט ברשת חברתית וביקשנו מהגולשים לשתף אותנו מהם הדברים שהם עשו מיד לאחר שגילו שהתיק נפתח וכמובן, ביררנו עמם אם יש להם המלצות או דברים שחשוב לדעתם שאחרים ידעו בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, רבים אחרים ידעו את הצעדים החשובים ביותר שיש לבצע.

 

צעד מספר 1 שצריך לעשות אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל

הצעד הראשון שנאמר לנו על ידי רבים הוא לנשום. שכן, מרבית האנשים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו שהם לא הצליחו למצוא מנוחה מהרגע שבו הם גילו על פתיחת התיק נגדם. רבים מהם שיתפו שהם חשו קושי לנשום, אחרים חוו התקף חרדה. כך שכל אחד הבין בדיעבד שהוא היה צריך לעצור לרגע ולנשום כדי להירגע. כך שמוצע לכם קודם כל לעצור את מה שאתם עושים וליישם את ההנחיות הבאות:

  • לעצום עיניים
  • לנשום עמוק
  • להסדיר נשימה

תבצעו את ההליך הזה עד שתגיעו לרגיעה ולדופק יציב.

 

צעד מספר 2 שצריך לעשות אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל

הצעד השני והחשוב ביותר הוא חיפוש אחר עורך דין מומלץ שבקיא בתחום ההוצאה לפועל. קיבלנו לא מעט המלצות מגולשים על עורכת הדין שזהו האתר שלה: www.kisrael-law.co.il. כך שאם אתם רוצים להתחיל את הצעד השני כבר עכשיו, דעו שיש לכם את ההכוונה שתקל עליכם ותחסוך לכם אולי את היישום של הצעד ה – 3 במספר.

 

צעד מספר 3 שצריך לעשות אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל

הצעד השלישי הוא לברר פרטים אודות עורך דין שבקיא בתחום. שכן, יש לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחום ההוצאה לפועל, אבל לא כולם מומלצים באותה מידה. לכן, אתם צריכים לבדוק פרטים ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודות עורך דין מסוים שהוצע לכם בעבר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

לסיום

עד כאן 3 הצעדים שאתם צריכים לעשות אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הצעדים ותוכלו לעבור את ההליך המדובר על הצד הטוב ביותר. שיהיה בהצלחה!

תיק אכיפה

אולי יעניין אותך גם