חיפוש

ניווט בנזקי צנרת: כיצד עורך דין יכול לעזור

לצערנו, יש לא מעט בתים פרטיים, דירות ולעיתים אף מבני משרדים שנהרסים לחלוטין בעקבות נזקי צנרת. מקרה שאירע לפני כמה ימים בבניין שלידנו, הוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיעלה את המודעות בתחום ויציג בפני כל דורש את האפשרות להסתייע בעורך דין שמכיר בתחום. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו איך עורך דין נזקי צנרת יוכל לעזור לכם.

 

תכירו את עורך הדין שעוסק בתחום

יכול להיות שזו הפעם הראשונה ששמעתם על עורך דין שעוסק בדיני צנרת. אם כך, כדאי שתדעו שזהו עורך דין שמכיר את תחום נזקי הצנרת והמים באופן מעמיק. הוא יוכל לסייע לכם במגוון תומים לאחר שיבצע הסתכלות על המצב הקיים. אפשר לומר בקצרה כי הוא יוכל להציג בפניכם את הדרכים שבהן תצטרכו לבחור, כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם בהתאם לחוק.

עורך דין העוסק בתחום

גיליתם בעיות בצנרת? עורך הדין ילווה אתכם אל מול חברות הביטוח

מי שפנו בעבר לחברות הביטוח, במטרה לקבל פיצויים ידעו להגיד לכם שמדובר בהליך מורכב שעשוי לארוך זמן מה. שכן, יש חברות שלא ממהרות להעניק את הפיצויים. עורך דין נזקי צנרת יקרא בעוין  את הפוליסה שרכשתם ויציג בפניכם את גובה הפיצויים שמגיעים לכם כחוק.

 

עורך הדין ייצור קשר עם נותני שירות מקצועיים

לצערנו יש מקרים שבהם חברת הביטוח לא מבצעות את עבודתן כראוי. במצבים שכאלה צריך לפנות אל ששי לב עורך דין, כדי שייצור קשר בהקדם האפשרי עם נותני שירות מקצועיים שיודעים דבר או שניים על נזילה ויציג בפניהם את התקלה. מלבד זאת, הוא גם יעדכן אותם שישנה ערכאה משפטית או תביעה משפטית שנמצאת על הפרק.

מדובר בפעולה חיונית שתאפשר לכם לא רק לטפל בתקלה, אלא גם לקבל דו"ח איתור נזילות מפורט שיציג את כל הבדיקות שנעשו ואת חוות הדעת של המומחה.

ששי לב עורך דין

בדיקת מקור הנזק צפויה להביא להגשת תביעה

הפעולה הראשונה שמתבצעת כשמתגלים נזקי צנרת היא איתור של מקור הנזק. הדבר מאפשר להבין את מקור הרטיבות ולפנות לגורמים האחראיים לכך, במטרה לעצור את הנזילה ולתקן אותה. במקרים מסוימים אלה יכולים להיות השכנים שמתגוררים בדירה שמעל.

במקרים אחרים הנזק עשוי להתקיים דווקא בדירה הפרטית שלכם, בעקבות חוסר אחריות של אינסטלטור שטיפול בתקלה בעבר או בעקבות טיפול לקוי שאירע באזור שנחשב לרכוש המשותף של הבניין (ונמצא באחריות של ועד הבית). חשוב לבצע את בירור זה באופן מעמיק, כדי שניתן יהיה לגלות אם יש מישהו שצריך לקחת את האחריות על המקרה.

 

השורה התחתונה

עורך דין לדיני צנרת יכול לסייע למי שגילו נזקים בצנרת בכל מיני דרכים. אם גיליתם נזקים מסוג זה בקרבת מקום, עליכם ליצור קשר בהקדם האפשרי עם עורך דין מוסמך שילווה אתכם לאורך ההליך ויבדוק את ההיתכנות לקבלת פיצויים.

ניווט בנזקי צנרת

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »