חיפוש

מה כדאי לבדוק לפני שמתחברים לאחת מחברות התשתיות טלוויזיה

כאשר מעוניינים בצפייה בתכנים איכותיים בטלוויזיה, עורכים השוואת חבילות בין חברות הכבלים או חברות התקשורת השונות. הכתבה תפרט מה צריך לבדוק לפני שמתחברים לתשתית הטלוויזיה.

 

מה כוללות החבילות האטרקטיביות?

כאשר מעוניינים להתחבר לאחת מחברות התשתיות לטלוויזיה מומלץ לערוך השוואה של החבילות השונות אותן החברות מציעות. על פי סקר שנעשה ברשת, החברות בדרך כלל מציעות חבילות עם תכנים אטרקטיביים הכוללים יותר מ-140 ערוצים שביניהם ערוצי ספורט, אוכל, סדרות, מדע, טבע, היסטוריה, שפות, סרטים, דוקו ועוד.

ישנן גם הטבות נוספות. למשל, חברת הכבלים יס מציעה ללקוחותיה חבילות טריפל הכוללות התקנת 2 ממרים בחינם, אפשרות לצפייה בתכני ה-VOD, אינטרנט מהיר של בזק עד 100 מגה וקו טלפון הכולל שיחות של 300 דקות בחודש. ישנן חבילות בהן ניתן לעשות מנוי ל-VOD ללא תשלום נוסף או לרכוש את חבילת הסטינג T.V הפועלת באמצעות תשתית האינטרנט אשר כוללת הפקות מקוריות, ערוצי HBO ועוד. כאן למשל אפשר לראות פרטים אודות הטריפל של יס https://www.smartcut.co.il/yes-triple.

 

השוואת מחירים בין החברות

חברות כמו יס והוט מביאות לכם ערוצי טלוויזיה המשודרים באמצעות לוויינים. כדי לצפות בתכני ה-VOD תצטרכו גם להתחבר לאינטרנט באמצעות מודם אותו תרכשו מאחד הספקים. לפיכך, כאשר מתחברים לטלוויזיה חשוב לבדוק ולהשוות מחירים בין הספקים השונים של האינטרנט.

תשתיות וספקי אינטרנט ניתנים גם על ידי בזק או הוט וספקי אינטרנט ניתנים על ידי: בזק, הוט, סלקום, פרטנר ועוד. חברות כמו סלקום ופרטנר מחברות לאחרונה את לקוחותיהם לתשתית אינטרנט עם סיבים אופטיים על מנת לקבל גלישה מהירה של 1 ג'יגה ללא הפרעות או ניתוקים.

לפיכך, השוו מחירים אך גם בדקו את האיכויות של כל חברה וחברה. כמו כן, שימו לב שהחברות השונות יוצאות מדי פעם במבצעים אטרקטיביים ותמיד ניתן לעבור מחברה לחברה כאשר המחיר עולה. נניח והתחברתם לחברה שהציעה לכם מבצע מעולה של תוכן ותשתית אינטרנט ולאחר 3 חודשים המחיר עולה קצת ולבסוף לאחר כ-9 חודשים תשלמו אף יותר. לשם כך צריך להיות כל העת עם יד על הדופק ולהתעדכן במבצעים השונים.

 

אל תתפשרו על האיכות

כאשר מדובר על איכות ההשוואה בין החברות השונות צריכה להיעשות בכמה מוקדים: תכנים וערוצים, התקנה, מהירות גלישה, איכות האינטרנט ותשתית יציבה. אם מדובר על אינטרנט, כיום החברה המובילה והיציבה ביותר בישראל היא בזק. על אף זאת, סלקום ופרטנר מציעות תשתית של סיבים אופטיים המעניקים מהירות גלישה אופטימלית.

השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם מוכנים לשלם הרבה כדי לגלוש במהירות או לשלם בזול ולקבל גלישה עד 200 מגה שגם היא יחסית מהירה. גם מבחינת התכנים כיום נטפליקס נחשבת לספקית התכנים הטובה ביותר. לפיכך יש לבחור בחברה המציעה בחבילות שלה תוכן איכותי כמו זה.

חיבור תשתית

אולי יעניין אותך גם