חיפוש

מהו סעד הצהרתי?

רוצים לקבל את כל המידע בעבור הגשה של צעד הצהרתי? עו"ד גיא בית זית מסביר מהו בדיוק סעד הצהרתי ומה חשוב לדעת לגבי ההליך. הפרטים – במאמר הבא.

סעד הצהרתי – מהו?

סעד הצהרתי הוא למעשה דרך לפנות לבית המשפט, וזאת על מנת שבית המשפט יעניק לתובע הצהרה אודות הזכויות כמו גם החובות והחובות של שני הצדדים בהליך המשפטי. למעשה, סעד הצהרתי יכול להיות זמני או קבוע, כאשר הגשת סעד הצהרתי מתבצע לרוב בעניינים של מקרקעין, חוזים, ענייני מנהלה ועוד. מדובר הלכה למעשה בהכרזה של בית המשפט, ועל כן מדובר בהליך משמעותי ביותר אשר הוא צעד מקדים בעבור תהליכים משפטיים נוספים. על מנת להגיש סעד הצהרתי, יש לפנות באופן מידי לעורך דין אשר מתמחה בתחום.

סעד הצהרתי - איך

מה חשוב לדעת לגבי הגשת סעד הצהרתי?

על מנת לקבל סעד הצהרתי מבית המשפט נדרש לקיים שני תנאים: התובע הוכיח כי קנויה לו זכות או מצב שעליו הוא מבקש להצהיר וכן כאשר ניתנה הוכחה כי ראוי להעניק לו לשריין את אותה זכות. דוגמא טובה לסעד הצהרתי הוא מקרה בו אדם אשר מחזיק בנכס ביחד עם צד נוסף מעוניין להצהיר על כך שהנכס שייך לו, בעקבות מתן סעד הצהרתי מבית המשפט הצד השני לא יוכל לממש את זכותו בנכס, עד אשר יסתיימו ההליכים המשפטים. למעשה, כפי שמסביר עו"ד גיא בית און, במסגרת הגשת ההצהרה לעיתים נדרש לקבל מבית המשפט סעד זמני, אולם על מנת להגיש את הסעד הזמני נדרש להציג ראיות חותכות לבית המשפט. מדובר בשלב חיוני ביותר במגוון רחב של תיקים, ועל כן התקשרות עם עורך דין מומחה לתחום יכולה לתרום להצלחת התהליך המשפטי כמו גם לצורך הגשת עתירה מנהלית.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו עוד היום לאתר של עו"ד גיא בית און

עו"ד גיא בית און הינו עורך דין מומחה לסעד הצהרתי, והגיש מאות בקשות כאלו לבתי המשפט במהלך שנותיו. משרדו של בית און מעניק ייצוג משפטי הולם אשר עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של העולם המשפט, כמו גם מעניק ליווי מקצועי ומשפטי לכל אורך ההליך, וזאת על מנת שתוכלו לקבל מבית המשפט סעד הצהרתי. אם ברצונכם להתחיל את התהליך אולם אינכם יודעים כיצד לפעול, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של משרדו של עו"ד בית און בכתובת https://www.beiton-kidom.co.il או ליצור קשר באמצעות המספר 03-9391070 וזאת על מנת שתוכלו לקבל את כל המידע הרצוי לכם, כמו גם לבדוק את מידת זכאותכם להצלחת התהליך. זכרו, ללא ייצוג משפטי מתאים סיכויי ההצלחה שלכם פוחתים באופן משמעותי, ועל כן פנייה לעו"ד גיא בית און היא חיונית וקריטית אשר תבטיח בסופו של דבר כי תקבלו ייצוג משפטי מקצועי.

אולי יעניין אותך גם

בדיקה מקיפה
חוקים
המחיר האמיתי של הדירה

קניית דירה היא אירוע משמח לכל הדעות, פרק חדש בחייך מתחיל, אך האם שמת לב לדבר חשוב? היום יש להיזהר ולקחת בחשבון את כל ההוצאות

קרא עוד »
פספורט זר
אזרחויות ודרכונים
מדריך הוצאת דרכון זר

חושבים להוציא דרכון זר? נדמה לכם שאולי גם אתם זכאים לכך? אם כך, אין ספק שאתם צודקים והאמת היא, שלא כדאי לוותר על כך. דרכון

קרא עוד »