חיפוש

כיצד אוכל לשפר את האנגלית שלי בתחום המשפטי? והאם אוכל לעשות זאת אונליין?

התחום המשפטי כולל אוצר מילים רחב שעורכי דין חייבים להכיר בהם מקרוב, כדי שיוכלו להתקדם במקצוע ולשוחח ברמה גבוהה עם עמיתים בחו"ל. מדריך זה עולה לרשת כדי להעלות את המודעות לנושא ולבדוק איך ניתן לשפר את האנגלית המשפטית, תוך בחינת הפלטפורמות שקיימות ברחבי הרשת, במטרה להבין אם ניתן לקחת חלק בלימודים מקוונים. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה העדכנית ביותר בנושא.

 

אנגלית משפטית – ההגדרה

סביר להניח ששמעתם לא פעם על האנגלית המשפטית שנחשבת למיומנות חיונית שצריכה להימצא אצל כל עורך דין או אדם שעוסק בתחום המשפטי. שכן, זה חייב להכיר מקרוב במושגים המשפטיים שבאים לידי ביטוי בשפה המדוברת והשכיחה ביותר בעולם, הלוא היא – האנגלית.

אנגלית חוקית

כך תוכלו לשפר את האנגלית

בירור שערכנו בנושא העלה שיש קורס ללימודי אנגלית אונליין שמתבצע כשלוחה שנלמדת בתוך מכללות ללימוד השפה האנגלית. נציין שיש מגוון רחב של מסלולים גמישים, מתוך הבנה שעורכי דין צריכים למצוא את הקורס התואם לצורך ולזמן הפנוי שלהם. מי מכם שרוצים לשפר את האנגלית, וודאי ישמחו לדעת שהקורס כולל בין היתר התמחויות בתחומים הבאים:

  • מושגים בתחום המיסים
  • מושגים בתחום המשפט הבין לאומי
  • היכרות מעמיקה עם השפה האנגלית – מסחרית

הלימודים מתמקדים בהיבטים משפטיים שנוגעים לא רק למילות המפתח הבולטות, אלא גם לשיפור רמת האנגלית, תוך דגש על דיבור ברמה גבוהה.

 

קורס אונליין – איך זה עובד?

יש כל מיני סוגים של קורסי אונליין. כך שכל אחד יכול לבחור את הקורס המתאים לו. האפשרות הראשונה היא במתכונת של שיעור פרטי. כך שבעצם, מתאפשר לשבת עם מורה שמלמד את החומר באופן פרטני. אפשרות נוספת היא למידה קבוצתית. זו מוצעת לא פעם למשרדים של עורכי דין שרוצים לבצע למידה מבוקרת מפוקחת שתאפשר לכל עובדי המשרד לקחת בה חלק. מי שבוחרים בקורס הקבוצתי, צריכים לבדוק מראש את הפרטים הבאים ולמסור אותם למכון לימוד הנבחר:

  • מספר הלומדים
  • רמת האנגלית של כל אחד (יישלח מבחן לבדיקת הנושא)
  • מיקום כיתת הלימוד

 

כך תבחרו את הקורס המתאים לכם ביותר

בחירה בקורס שישפר את האנגלית שלכם בתחום המשפטי צריכה להתבצע תוך התמקדות בשאלה אחת פשוטה: האם אתם רוצים לקחת חלק עצמאי בלמידה או שאתם מעדיפים ללמוד כחלק מקבוצה? לאחר שתענו על שאלה זו, אתם תגלו אם עדיף לכם ללמוד באופן פרטני או שמא, תצטרכו להקים קבוצה שתאפשר ללמוד עם קולגות, חברים או אנשים אחרים שיש לכם תחומי עניין משותפים.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך שתאפשר לשפר את האנגלית המשפטית. כעת ברור לכם במה מדובר ומה עליכם לעשות כדי שזה יקרה. בשלב זה נותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה ושתכירו באוצר מילים נרחב תוך זמן קצר.

תחום משפטי

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »