חיפוש

ייפוי כוח מתמשך – איך לחיות בכבוד בעת זקנה

בתקופה האחרונה מדובר רבות מדובר על עריכת ייפוי כוח מתמשך ועל הקשר שלו לעתיד טוב יותר. באמצעי התקשורת השונים, בשיחות בין מכרים בבתי קפה ועוד. השיח הער בנושא גרם לנו להחליט שהגיע הזמן לבדוק את העניין לעומק ולרכז את כל הפרטים החשובים ביותר בנושא במדריך מקיף אחד. כפי שאתם כבר מבינים, במדריך הנוכחי תוכלו לקבל את כל המידע החשוב ביותר בנושא. קראו ותגלו מהו.

 

 למה צריך ייפוי כוח מתמשך?

המטרה של ייפוי כוח מתמשך היא בעצם לאפשר לאדם לקבוע מראש איך ובאיזה אופן העניינים שלו יטופלו כאשר הוא יגיע לשלב מסוים בחיים שבו הוא לא יוכל לקבל החלטות שונות באופן עצמאי. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בעקבות התרחשות של אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • מחלה שתקפה את האדם במהלך חייו (גם בגיל צעיר) שפגעה בזיכרון או ביכולת התפקוד שלו
  • זקנה
  • תאונה ועוד

כל אדם צריך להיות בטוח בכך שאם הוא יגיע לאי יכולת לקבל החלטות באופן עצמאי בשלב מסוים בחייו – יהיה מישהו לצדו שיבצע את ההחלטות השקולות והנכונות ביותר עבורו. הדבר מתאפשר כמובן לאחר עריכת ייפוי כוח מתמשך.

 

חשוב לפנות אל עורך דין מומלץ לייפוי כוח מתמשך בהקדם

החלטתם שאתם רוצים לערוך ייפוי כוח מתמשך? מצוין. כעת, השלב הבא יהיה חיפוש אחר עורך דין לייפוי כוח מתמשך. מדובר הרי בהליך חשוב מאוד, כך שאתם צריכים להיות בטוחים שאתם עורכים אותו אצל אדם מנוסה, אמין ומקצועי. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל עורך הדין שעונה על קריטריונים אלו, עליכם לבדוק את הפרטים הבאים לפני קביעת הפגישה עמו:

  • האם יש לו תעודת הסמכה?
  • האם יש לו ניסיון בתחום?
  • כמה שנים הוא בתחום?
  • האם ישלו המלצות מלקוחות קודמים?

אם תרצו, אפשר כמובן גם לברר כמה עולה ייפוי כוח מתמשך, אבל שימו לב שהבחירה בעורך דין צריכה להיקבע בעיקר לפי השאלות שצוינו קודם לכן. המחיר הינו עניין שולי.

 

מי יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך?

כל אדם שגילו מעל כ- 18 שנים יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך. חשוב לשים לב שמדובר באדם שמבין את המשמעות של מסמך משפטי זה ואת התוצאות שלו. שכן, מדובר בתוצאות שצפויות לאפשר לו לחיות בכבוד בתקופת הזקנה, אך אם הוא יעשה זאת ללא שיקול דעת או מבלי שהוא יודע בדיוק במה מדובר – הוא עלול לגרום למצב הפוך שראוי להימנע ממנו.

 

כמה מילים לקראת סיום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים ביותר אודות ייפוי כוח מתמשך. כך שנותר לכם רק לערוך חיפוש אחר עורך דין מומלץ שבקיא בנושא ויש לו המלצות רבות מטעם לקוחות קודמים. מאחלים לכם שתזדקנו בכבוד לצד ההחלטות הנכונות ביותר.

עורך דין פשיטת רגל

אולי יעניין אותך גם

מַחֲלָה
כללי
יש לך מחלה? דע את זכויותיך!

המטלות והאתגרים של חיים עם מחלה יכולים להיות מעיקים ומתישים. מעבר לקושי הרפואי והנפשי, חולים רבים נאלצים להתמודד עם עול כלכלי כבד, ועם חוסר ידע

קרא עוד »
עבירות צווארון לבן
כללי
מהן עבירות צווארון לבן?

עבירות צווארון לבן הן עבירות לא אלימות המבוצעות על ידי אנשים במסגרות מקצועיות או עסקיות. פשעים אלה כוללים בדרך כלל הונאה או פעילויות בלתי חוקיות

קרא עוד »