חיפוש

חובת גילוי בביטוח חיים – המדריך המלא

מעטים האנשים אשר חושבים על המוות שלהם וזה חבל מאוד מכיוון שכולם מתים בסופו של דבר.

השאלה מה יעשו הצאצאים שלי לאחר המוות שלי או מי יעשה בן זוגי או בת זוגתי אם אמות.

אם אתם מפרנסים ראשיים אתם חייבים לחשוב מה יקרה למשפחה שלי לאחר מותי?

אם כן הדרך הטובה ביותר לטפל בנושא זה היא לעשות ביטוח חיים.

ביטוח זה ישמור עליכם ויבטיח כי אתם תשאירו לצאצאים שלכם די כסף לחיות לאחר לכתכם.

עליכם לדעת כי יש משמעות לדרך שבה אתם ממלאים את ביטוח החיים ויש חובת גילוי בביטוח חיים.

זה אומר שאתם צריכים לגלות הכול על הבריאות שלכם ולא להסתיר דבר בכדי שיורשים שלכם יקבלו את הכסף המגיע להם מביטוח החיים שעשיתם.

 

לעולם אל תשקרו לביטוח שלכם

נכון אם אנו חולים במחלה אזי או שלא יסכימו לבטח אותנו או שעלות הביטוח תהיה מאוד גבוהה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות זה לשקר לביטוח שלכם. עליכם לדעת שאם אתם משקרים לביטוח ואז הביטוח תופס אתכם אתם לא תקבלו שקל מן הביטוח גם אם שילמתם את דמי הביטוח לאורך כל השנים. לכן אסור בשום פנים ואופן לשקר לביטוח ותמיד יש צורך להגיד את האמת. אם אתם לא בטוחים במשהו כדאי לשאול את סוכן הביטוח שלכם והוא ייעץ לכם כיצד לנהוג ומה לעשות, אם יש התלבטות אזי צריך להציף אותה ולא לקבור אותה מתחת לשטיח וזאת בכדי לקבל את המגיע לכם.

 

פנו אל עורך דין שיסייע לכם במילוי הביטוח או במחלוקות עם חברת הביטוח

עליכם לדעת כי פעמים רבות לא די בפנייה אל סוכן הביטוח ויש לפנות גם אל עורך דין שיסייע לכם. כך לדוגמא עורך דין יואב רונקין מכיר את החוק ואת הדרישות של חברת הביטוח על הצד הטוב ביותר והוא יסייע לכם רבות בכך. עליכם לפנות אל עורך דין גם במקרה של מחלוקת עם חברת הביטוח וסירוב שלה לשלם את המגיע לכם. עליכם לזכור כי חברת הביטוח היא ענק וכי ללא עורך דין אין לכם סיכוי להתמודד איתה ורק עורך דין משווה את היחסים בין העוצמה של חברת הביטוח ובין הבן אדם הבודד שנלחם נגדה.

 

פנו אל עורך דין יואב רונקין ולא תתחרטו

אם אתם רוצים את המומחה מספר אחת לדיני ביטוח אתם צריכים להכיר את עורך דין יואב רנקין. לאורך השנים סייע עו"ד רונקין למאות לקוחות להתמודד עם חברת הביטוח גם בתחום של חובת גילוי בביטוחי חיים. עו"ד רונקין יעשה הכול בכדי לנצח ובכדי להבטיח כי אתם תקבלו את מה שמגיע לכם ולא שקל אחד פחות.

 

פגישה

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »