חיפוש

המלצה אמינה – כל ההמלצות האמינות לעורכי דין במקום אחד

לקוחות רבים תוהים היכן יוכלו למצוא המלצות אמינות על עורכי דין. זאת, מאחר שרבות מההמלצות אינן אמינות מספיק או אינן ממצות במידה מספקת. נשמח להכיר לאותם לקוחות את פורטל Lawyer Reviews המספק המלצות אמינות לעורכי דין בכל הענפים המשפטיים, ובמקום אחד. המשיכו לקרוא, הכירו את מנגנון ההמלצות של פורטל Lawyer Reviews ומצאו את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם.

 

המלצות על עורכי דין

דרך המלך לקבל מידע על עורכי דין, היא באמצעות המלצות מפה לאוזן. להמלצות מפה לאוזן ערך רב, שכן הן נתפסות כאמינות ויספקו מידע נכון, ככל הנראה, אודות השירות שקיבלו מעורך הדין. אולם המלצות מפה לאוזן, סובלות מחסרון משמעותי. מדובר על המלצה של לקוח בודד ולא על מסה של לקוחות. ייתכן כי הלקוח הממליץ חווה ייצוג שאינו מייצג את עורך הדין, לטוב או לרע.

ייתכן בהחלט, למשל, כי הייצוג בתיק הספציפי של הממליץ היה טוב ומקצועי לאור הנסיבות הייחודיות לו. לעומת זאת, במרבית התיקים, עורך הדין אינו מספק ייצוג שכזה. לחלופין, לא מן הנמנע כי היחס בין עורך הדין לבין מי ששמעתם ממנו את הביקורת על עורך הדין הייתה קלוקלת, זאת, בעוד שעם מרבית לקוחותיו הכימיה נפלאה והייצוג – בהתאם.

מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, קשה מאוד להסתמך על המלצה אחת, מפה לאוזן, כאשר מעוניינים לבחור עורך דין לייצוג משפטי. לשמחתנו, בעידן בו אנו חיים אין כל צורך להגביל את עצמנו להמלצות מפה לאוזן. ניתן, תחת זאת, למצוא המלצות אינטרנטיות על עורך הדין ולקבל רושם כולל יותר על מכלול עבודתו.

קלסר

המלצות מקוונות על עורך דין

המלצות מקוונות אמנם מספקות רוחב יריעה באשר לתפקודו של עורך הדין, אך על פי רוב, אמינותן מוטלת בספק. אנו לא יודעים מי עומד מאחורי הביטחון, האם הן ממומנות או אותנטיות וכן הלאה. עם זאת, חוסר האמינות של הביקורות ברשת, אינו גזירת גורל. בפורטל Lawyer Reviews מצאו את הדרך המנצחת, כדי לספק ביקורות אמינות על עורכי הדין גם כאשר מדובר בביקורות אינטרנטיות מרובות.

 

פורטל Lawyer Reviews

פורטל Lawyer Reviews פועל באופן הבא. האתר מאגד המלצות על עורכי הדין, אולם ההמלצות לא נכתבות בעילום שם או על ידי דמויות מאחורי מקלדת. כל המלצה על עורך דין נבדקת על ידי צוות האתר, אשר אף משוחח עם כותב הביקורת על הייצוג שקיבל מעורך הדין. צוות האתר יבקש מכותב הביקורת תמונה שתצטרף לביקורת שכתב, כדי להקנות אמינות יתירה לביקורת. לבסוף, יצורף קישור לדף הפייסבוק ולשאר הרשתות החברתיות של כותב הביקורת, להגברת האמינות.

 

לסיום

אם כן, באמצעות מודל זה פורטל Lawyer Reviews מצליח לספק ביקורות אינטרנטיות אמינות. אתם, הלקוחות הפוטנציאליים, נהנים ממדגם מייצג של ביקורות מחד ומאמינות הביקורות מאידך. כך, תוכלו לבחור בעורך דין אמין ומקצועי.

עורך דין

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »