חיפוש

הגשת תביעה קטנה בשיטת עשה זאת בעצמך – האם זה אפשרי?

העולם עובר ל-DIY, ואם פעם היינו פונים לאנשי מקצוע בכל תחום רלוונטי, היום כל אחד מאיתנו למד שאפשר להסתדר לבד. הגשת תביעה היא לא עניין שבשגרה עבור רובנו, האם גם את זה נוכל לעשות בעצמנו? יש מי שמוכיח שכן!

 

הגשת תביעה DIY

הגשת תביעה – צמד מילים מעוררות בירוקרטי-פוביה, חרדת הבירוקרטיה המשותפת לכולנו. מסמכים, הצהרות, טפסים, פניות. פחות כיף. אנחנו דוחים ודוחים, ובינתיים תקופת ההתיישנות חומקת לה מול עינינו. בדיוק בשביל זה יש את גו סולו, פלטפורמה ייעודית להגשת תביעות קטנות בשיטת DIY. גם אם אנחנו האנשים הכי עצלנים בעולם, ואנחנו כאלה – עם גו סולו אנחנו מסודרים.

 

3 שלבים – אבל קצרים

אז איך מגישים תביעה קטנה בשיטת עשה זאת בעצמך עם גו סולו?

  1. ממלאים פרטים שלנו ושל הנתבע ומתארים את התביעה
  2. מצרפים מסמכים רלוונטיים
  3. משלמים ומגישים.

קטן עלינו!

 

הטיפול בתביעה

אל דאגה, לא רק החלק שלנו מתבצע צ'יק צ'ק, גם המשך הטיפול בתביעה הכי מתוקתק שיש. הצוות של האתר יגיש את התביעה שלנו למען הרלוונטי: ביהמ"ש המקומי לתביעות קטנות, באזור מגורינו או באזור שבו התרחש הנזק שעליו אנו תובעים. במקרים שמדובר על תביעה שבין עובד למעביד, המען הוא ביה"ד לענייני עבודה. כמה חודשים (משתנה בהתאם לעומס בבתי המשפט), והתביעה שלנו מטופלת!

 

מהי בעצם תביעה קטנה ומתי נגיש אותה?

אז תביעה קטנה היא תביעה על סכום שלא עולה על  34,000 ש"ח. תביעה זו מטופלת במערכת בלעדית, שמיועדת לחסוך זמן וכסף – אחרי הכל, חבל לשלם 100,000 ש"ח לעו"ד בשביל פיצויים של 20,000 ש"ח. בנוסף, החיסכון בדיונים חוסך זמן ארוך ויקר וגם אגרות שונות לביהמ"ש.

 

סיכויי זכייה של תביעה קטנה

כמו בכל תביעה, ככל שאנו מצויידים בהוכחות רבות, ספציפיות ומשכנעות יותר, כך רבים יותר סיכויי הזכייה של התביעה שלנו. לעתים ביהמ"ש עלול לדחות את התביעה, או לדרוש הערכת שמאי כדי להעריך במדויק את סכום התביעה. ככל שנגיע מאורגנים יותר ומעוגנים בהוכחות חזקות יותר, כך התביעה שלנו תתקבל בלא פקפוקים על הסכום שתבענו ובלא עיכובים מיותרים.

אז כמה טוב שאנו מלווים באתר של Go Solo, שבנוסף לכל מגביר את סיכויי הזכייה של התביעה שלנו למקסימום! באתר נוכל לקבל את מלוא ההדרכות והטיפים לחיזוק התביעה שלנו: איך כדאי לתאר את התביעה, אלו מסמכים, סרטונים, הקלטות, צילומים וקבלות נוכל לצרף כדי לאמת ולהוכיח את טענותינו. הגשת תביעה קטנה – גם את זה עושים היום בעצמנו! עם הידע, המקצועיות והניסיון של גו סולו, אנחנו מגישים את התביעה הקטנה שלנו בקלות וביעילות.

תביעה קטנה

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »