חיפוש

עברת תאונת דרכים? חשוב שתכיר את זכויותיך!

תאונת דרכים. הפחד של כל נהג חדש אשר עולה על ההגה בפעם הראשונה. תאונות קטנות וגדולות כאחד יוצרים בלבול וטראומה אצל מי שחווה את הסיטואציה. חשוב במצב כזה שתכירו את הזכויות שלכם, מה כן מגיע לכם ומה לא. אנחנו ננסה לעזור לכם להבין בנושא הזה בצורה הטובה והפשוטה ביותר, וזה, כדי לעזור לכם לעזור לעצמכם.

 

סיוע רפואי

באותו יום של התאונה, הנפגע יהיה פטור מתשלום על ביקור במוקד לרפואה דחופה ועל ביקור בחדר המיון. חשוב לדעת כי מימון הטיפולים הרפואיים אשר נגרמו בשל התאונה נמצא באחריות קופת החולים של הנפגע. תבינו איזה טיפולים כלולים בסל הבריאות שלכם ואיזה לא. טיפולים אשר לא כלולים בתוך סל הבריאות שלכם לא יהיו באחריות קופת החולים שלכם אלא תחת חברות הביטוח – ולכן, במצב כזה חשוב לבדוק עם הביטוח שלכם מה מגיע לכם.

סיוע רפואי

פיצויים לנפגע

אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לבקש פיצויים על כך. לדוגמא אם המצב השפיע על מצבו הכלכלי בשל חוסר יכולתו של הנפגע לעבוד, הוא יהיה זכאי לבקש פיצויים. ישנם עוד סיבות רבות לבקש פיצויים כגון מצב נפשי, מצב פיזי, מצב הרכוש אשר נפגע וכו'… אנחנו ממליצים במצב כזה להיעזר בעורך דין אשר נמצא קרוב אליכם ובנוסף מבין בענייני דין נזיקין. ולכן, אם אתם נמצאים בצפון, עדיף לכם לדבר עם עורך דין נזיקין בצפון כך שתוכלו להשיג אותו בקלות יותר.

 

תמיכה פסיכולוגית

תאונות דרכים יכולים במידה רבה לגרום לטראומה ולמצב נפשי ירוד ומורכב אצל הנפגעים. במצב כזה של תאונת דרכים, הנפגע יהיה זכאי לקבל תמיכה מפסיכולוגית אשר תוכל לעזור לו להתאושש מהמצב החדש בו הוא נמצא. לטפל בנפש הוא דבר חשוב מאוד לאחר תאונת דרכים וחשוב לא להקטין את מה שחווינו – לא משנה אם התאונה קטנה או מורכבת יותר.

תמיכה פסיכולוגית

איך לבחור עורך דין?

עורך דין יכול לעזור לכם במהלך תקופה מאתגרת זו מפני שיש לו את הידע הנחוץ בעניין. עורך דין תאונות דרכים הוא עורך הדין אשר מתמחה בדיוק זה – תאונות דרכים. תפקידו לייצג את הנפגע, לכתוב כתבי תביעה, להגיש את התביעות לבית המשפט ועוד מספר תפקידים. לאחר תאונה, חשוב להיתמך באנשים הנכונים לנו אשר מכירים את עבודתם היטב, והוא חד משמעית אחד מהם.

 

לסיכום

תאונת דרכים הוא מאורע מורכב מאוד בגלל שלל סיבות שהן נפשיות, פיזיות, כלכליות ועוד. להכיר את הזכויות שלכם הוא דבר שמאוד יכול להועיל לכם כדי להתאושש לאט לאט מהתאונה. תבדקו את סל הבריאות שלכם, תבדקו איך הביטוח יכול לעזור, מי העורך דין שאתם רוצים לצידכן והכי חשוב – תטפלו בעצמכם ותתנו לעצמכם את הזמן עד שתתאוששו. אנחנו נאחל לכם רק בריאות ומקווים שיכולנו לעזור לכם בצורה הטובה ביותר!

עברת תאונת דרכים חשוב שתכיר את זכויותיך!

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »