חיפוש

גילוי מרצון – מדריך

אזרחים רבים אשר מחזיקים בכספים לא מדווחים אינם מודעים לעובדה כי הם חשופים לעמידה מול דין פלילי. לכן, הדרך הטובה ביותר היא באמצעות גילוי מרצון. מהו ההליך ומדוע הוא חשוב כל כך? כל הפרטים במאמר הבא.

מהו הליך גילוי מרצון?

הליך גילוי מרצון הוא הליך חדש יחסית אשר מטרתו היא לאפשר לאדם לדווח לרשויות המס אודות כספים אותם קיבל ולא דיווח עבורכם כמו גם נכסים שיש ברשותו. ישנם מספר מסלולים מרכזיים בהם ניתן לבחור לצורך ההליך, אך המטרה הסופית של הגילוי מרצון היא לא לעמוד לדין פלילי בעוון הסתרת הכספים כמו גם להגיע להסכמות אל מול רשויות המיסים.

עד

אילו מסלולים קיימים?

לאור העובדה כי רשות המיסים מעוניינת שאזרחים ידווחו אודות כספים אותם קיבלו אך לא דיווחו עליהם, ישנם מספר מסלולים מרכזיים . המסלול הפופולרי ביותר הוא מסלול אנונימי כאשר למעשה ניתן לפנות לרשות המיסים באופן אנונימי וזאת לאחר שנלקח מיופה כוח אשר ינהל בשמכם את המשא ומתן. חשוב לזכור כי מאחר ורשות המיסים מעוניינת להגיע בסופו של דבר להסכמה, לקיחה של רו"ח אשר מתמחה בתחום הזה יכולה להניב חיסכון משמעותי במס אשר ישולם בעבור ההכנסות אשר לא דווחו. משרד אשר מתמחה בנושא הוא משרד אורדן ושות' אשר מתמחה ב 30 השנים האחרונות בטיפול וייעוץ שירותי ראיית חשבון שוטפים. מאז נכנס ההליך לפועל טיפל המשרד במאות מקרים, בהצלחה יתרה. בנוסף להליך האנונימי ניתן לבחור גם במסלול המקוצר אשר מאפשר להגיש הצהרת הון במידה והוא אינו עולה על 2,000,000 ₪ וההכנסה החייבת במס אינה עולה על חצי מיליון שקל, בכל שנת הדיווח. במסלול הזה ניתן לדווח אודות ההכנסות והרווחים ולקבל חסינות מהליך פלילי בהליך מהיר וללא צורך בניהול של משא ומתן אל מול רשויות המס.

כיצד מתבצע התהליך?

במידה ואתם עומדים בפני הליך של גילוי מרצון חשוב להיעזר בשירות של רו"ח אשר מתמחה בנושא, זאת משום שיש לבצע שורה של פעולות הכוללות בין היתר מסמכים אשר משקפים את היקף ההכנסות הלא מדווחות, כמו גם להראות את המסלול של הכספים – כלומר, האם מדובר בעבודה, ירושה, חסכון או כל רווח אחר שיש לשלם עליו מס אך הוא לא דווח. לאור העובדה כי איסוף החומרים הללו היא עבודה מורכבת ביותר, בייחוד בעבור אנשים אשר הסתירו במשך שנים את ההון שלהם מרשות המיסים לקיחה של רו"ח תקל על ההליך וזאת לאור העובדה כי הוא זה שיבצע את איסוף הנתונים כמו גם ינהל את המשא ומתן אל מול רשויות המס. לכן, אם אתם עומדים להתחיל בתהליך – צרו קשר עוד היום עם משרד אורדן ושות' במספר 073-3744454 או השאירו פרטים באתר לקבלת ייעוץ ראשוני. לכתבה המלאה באתר אורדן.

 

 

אולי יעניין אותך גם

בדיקה מקיפה
חוקים
המחיר האמיתי של הדירה

קניית דירה היא אירוע משמח לכל הדעות, פרק חדש בחייך מתחיל, אך האם שמת לב לדבר חשוב? היום יש להיזהר ולקחת בחשבון את כל ההוצאות

קרא עוד »
פספורט זר
אזרחויות ודרכונים
מדריך הוצאת דרכון זר

חושבים להוציא דרכון זר? נדמה לכם שאולי גם אתם זכאים לכך? אם כך, אין ספק שאתם צודקים והאמת היא, שלא כדאי לוותר על כך. דרכון

קרא עוד »