חיפוש

בלי לריב: 3 טיפים לגירושין בריאים

גירושין בישראל עלולים להיות עסק מסריח וקשה. בני זוג שעד לא מזמן אהבו זה את זו הופכים לאויבים הכי גדולים, ממררים אחד לשנייה את החיים, נגררים לדיונים משפטיים בלתי נגמרים והכל – על חשבון הילדים. אולם ניתן לנהוג גם אחרת ולנהל הליך גירושין מכבד ובריא אשר בסופו בני הזוג יצאו גרושים, אך כאלו היודעים כיצד להתנהל זה עם זה ולשמור על טובת הילדים שלהם.

 

טיפים לגירושין בריאים

כדי לנהל גירושין בריאים, יש לעבוד נכון. מי שלא יעבוד נכון ימצא את עצמו במהרה בריבים, בדיונים בלתי פוסקים ובסכסוכים שלא נגמרים. אשר על כן, חשוב לעבוד לפי הטיפים שנעניק לכם כדי שתם תוכלו ליהנות מהליך גירושין נקי, מכבד ובריא.

 

1.     בחירת עו"ד מקצועי ואמין

הטיפ הראשון שנעניק לכם הוא לבחור בעורך דין מקצועי ואמין, אשר מטרתו היא טובתכם ולא לנפח את שכר הטרחה שלכם. ככל שהסחבת המשפטית תגדל והדיונים יתרבו, שכר הטרחה של עורך הדין יגדל אף הוא. מכיוון שכך, חשוב במיוחד לבחור בעורך דין אשר טובתכם ניצבת לנגד עיניו והוא יהיה נכון להביא את ההליך לסיום מהיר ובלי לריב, בדיוק כפי שאתם רוצים.

עורכי דין שכאלו תוכלו למצוא במשרד עו"ד טאוב ושות' המתמחה בדיני משפחה. בקרו באתר המשרד בכתובת https://www.at-familylaw.co.il וצרו קשר עוד היום עם עורכי הדין המצטיינים והמסורים של המשרד, אשר טובתכם, בריאותכם וטובת ילדיכם עומד לנגד עיניהם.

 

2.     פנייה להליך גישור

טיפ נוסף אשר יסייע לכם לצלוח את הליך הגירושין באופן בריא ונקי הוא זניחת ההתדיינות בבית המשפט לטובת הליך גישור מקצועי. הליך הגישור לא נועד להניא אתכם מהגירושין אלא לעזור לכם להגיע להסכמות בנושאי משמורת, מזונות וחלוקת רכוש גם בלי לריב שנים באולמות בית המשפט. במקום זאת, תוכלו לנהל את ההליך אצל מגשר, מחוץ לכותלי בית המשפט ולהגיע להכרעות המבוססות על הסכמות ורצון שני בני הזוג.

 

3.     לסגור קצוות

טעות רבה של זוגות המעוניינים בגירושין בריאים היא שהם מתגרשים במהרה ומותירים נושאים רבים פתוחים. כך, למשל, הם לא מחליטים היכן הילדים יתחנכו, באיזה סוג של מסגרות ובאיזה מקום גיאוגרפי, לא מסדירים את מלוא ענייני חלוקת הרכוש או לא קובעים האם יוותרו זכויות התראות עם הילדים לאחד מבני הזוג אם הוא יחליט לעבור לחו"ל.

התוצאה של הותרת קצוות פתוחים אלו היא מניעת דיונים בטווח הקצר ויצירת כאב ראש בלתי פוסק בטווח הארוך. מוטב לכם למצות את הדיון עד תום בשלב הגירושין עצמם, גם אם הדבר יגרור חיכוכים מינוריים, ולא להגיע לריבי ענק כמה שנים לאחר מכן.

 

לסיכום

לסיכום, גירושין בריאים בלי ריבים הינם אפשריים בהחלט. כדי להשיג אותם, מומלץ לפנות תחילה אל עו"ד מקצועי בתחום שטובתכם ניצבת לנגד עיניו. כמו כן, מומלץ לשקול מעבר להליך גישור ובמקביל לא להותיר קצוות פתוחים כלל.

חוק ומשפט

 

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »