חיפוש

באיזה מקרים חברת הביטוח תעשה הכול כדי להקשות עלינו?

חברת הביטוח עלולה להציב קשיים עבור קבלת פיצויים בשלל מקרים, כמו למשל תאונת דרכים, אובדן כושר עבודה וכן הלאה. עם זאת, יש דרכים להתמודד עם אתגרים מן הסוג הזה וגם בעלי מקצוע שאיתם אפשר להתייעץ. הנה כל הפרטים

התנהלות נכונה מול חברת הביטוח היא תנאי למימוש הזכויות כפי שמופיעות בפוליסה. בכל פוליסת ביטוח של חברת ביטוח אמורים למשל להופיע פרטים מלאים לגבי נסיבות שבהן מותר לתבוע, סכום הפיצויים שמקבלים, תנאים שבהם צריך לעמוד, חובות שבלעדיהם אי אפשר להשלים את התהליך וכן הלאה.

במקביל, אותם תנאים בדיוק אמורים לתאר את הפרמיה החודשית שנשלם או את דמי ההשתתפות העצמית. לכן, הדרך הנכונה להתנהל מול כל סוג של חברת ביטוח היא קודם כל להכיר לעומק את פרטי הפוליסה.

 

המקרים הנפוצים של תביעות ביטוח: אובדן כושר עבודה ותאונות דרכים

המקרים הכי שכיחים שבהם חברת הביטוח תעשה הכל על מנת להקשות עלינו קשורים לתחום של אובדן כושר עבודה ותאונות דרכים.

באובדן כושר עבודה, הקושי נובע מזה שיש המון סוגים שונים של פוליסות ולעיתים גם פיצויים שאותם אפשר לדרוש גם מחברת הביטוח הפרטית וגם מהמוסד לביטוח לאומי. בתחום של תאונות דרכים, חברת הביטוח עלולה להקשות עלינו בגלל האופן שבו הפוליסה מוגדרת – ביטוח חובה, ביטוח רכוש או ביטוח מקיף שכולל בתוכו גם רכוש וגם צד ג'.

בנוסף, זה בכלל לא משנה אם מדובר על תאונת דרכים שבה מעורבים הולכי רגל או נהגים. במקרים של התנהלות שגויה מול חברת הביטוח, התוצאה היא כמעט תמיד עוגמת נפש עבור כל הצדדים המעורבים.

 

מה לגבי אובדן תאונות עבודה?

ביטוח תאונות אישיות וביטוח אובדן כושר עבודה יכולים שניהם להגיע לכדי סכומים מאוד משמעותיים של פיצויים. כמו כן, גם כאן מדובר על פוליסות שבחלקן מכוסות על ידי המוסד לביטוח לאומי ובחלקן רק על ידי חברות ביטוח פרטיות. המשמעות היא קושי בהתנהלות ולעיתים בזבוז זמן ואנרגיות.

 

למה חברת הביטוח מציבה קשיים?

המטרה של חברת הביטוח שמציבה קשיים בפני המבוטחים היא כפולה. מצד אחד, חברת הביטוח רוצה מטבע הדברים להקטין משמעותית את הסכום של פיצויים או תגמולים שאותם היא נדרשת לשלם. מצד שני, חברת ביטוח צריכה להתמודד עם הונאות ביטוח ולכן עליה להיות חשדנית וקפדנית.

החדשות הטובות הן שקיימים כיום מספיק כלים על מנת להתמודד בצורה יעילה עם חברת ביטוח. קודם כל, אפשר וצריך לערב בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. אם מערבים עורכי דין ובעלי מקצוע, מרוויחים את הניסיון שלהם באופן שבו התביעות מוגשות ומנוסחות. חוץ מזה, התייעצות עם בעלי מקצוע היא השקעה משתלמת – כי לרוב גם ככה משלמים את שכר הטרחה מתוך הפיצויים עצמם.

באיזה מקרים חברת הביטוח תעשה הכול כדי להקשות עלינו

אולי יעניין אותך גם

ציוד ביתי
עורך דין תביעות
רהיט שניזוק בזמן הובלה

כל אחד מכם שחושב לעבור דירה צריך לקחת בחשבון דבר אחד פשוט. יש לבחור בקפידה חברת הובלות, שתעמוד בחוזה הכתוב, כדוגמת אירית הובלות. חברה מצוינת

קרא עוד »