חיפוש

עורכי דין – איך תרימו את העסק במהלך הקורונה

הקורונה לא פוסחת בהשפעתה על אף עסק בישראל.

היא מאלצת אותנו להתבונן מחדש במציאות הדינמית ובעיקר להתאים את עצמנו אליה.

הצורך בעורכי דין עוד שריר וקיים ולכן זו הזדמנות מצוינת ללמוד, כיצד ניתן להרים את העסק שלכם דווקא בימים אלו.

 

בניית תוכנית אסטרטגית

כמו בטרם כל יציאה לדרך, חשוב לעצור ולשאול את עצמנו מספר שאלות. הראשונה, כיצד הקורונה השפיעה על העסק שלנו? כלומר, לבדוק היכן נרשמה אצלכם פגיעה ממשית. בין אם זה מדובר בתחום השיווק והפרסום, או באופן יצירת הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם – חשוב לדייק.

השאלה הבאה, נגזרת מן התשובה הראשונה והיא, לאן נשאף להגיע? על בסיס הפקחת הלקחים מתקופת הקורונה, תוכלו לבנות תוכנית עבודה אסטרטגית ממוקדת ולתת עדיפות לקידום התחומים המשמעותיים ביותר לעסק שלכם.

 

רשתות חברתיות

על אף כי לעתים נדמה שהרשתות החברתיות הן לא בהכרח כלי הפרסום והשיווק המקצועי והאלגנטי ביותר עבור עורכי דין, בימי הקורונה, כדאי לבחון מחדש את הנושא. מכורח הנסיבות, אנשים מבלים שעות רבות יותר מול הרשתות החברתיות וצורכים את האינפורמציה שלהם מהבית –  בין טיפול בילדים לפגישות זום.

הרשתות החברתיות הן הזדמנות לפתוח ערוץ תקשורת חדש, שיקרב אתכם אל השטח. תוכלו לעקוב אחר קולגות וללמוד על התנהלותם, תוכלו להיחשף אל דיונים רלוונטיים לתחום שלכם ואף להציע ייעוץ מקצועי. בנוסף, תוכלו להקים עמוד עסקי פעיל ובו לכלול המלצות מלקוחות קיימים. הרשתות החברתיות הן פוטנציאל ליצור שרשרת "מפה לאוזן" וירטואלית ומהימנה, שתחשוף אתכם לקהל חדש.

 

בנייה של אתר או שדרוג

האילוץ הניכר ביותר של הקורונה, הוא המעבר מהעולם הפיזי לעולם הווירטואלי. אם עסקים רבים נשענו על נוכחותם הפיזית, כעת לא נותרה ברירה אלא לייצר נוכחות וירטואלית. כלומר, אתר. במידה ואין לכם אתר אינטרנט, זה בהחלט הזמן לבנות אחד. במידה ויש לכם אתר, חשוב לבצע בו התאמות, הן מבחינת תוכן והן מבחינת הפונקציות שלו.

 

אתר זה רק הצעד הראשון

באופן רחב, ניתן לומר כי כדי להרים את העסק שלכם בימי הקורונה, רוב הפעולות שתידרשו לעשות קשורות בהתאמה של צורת החשיבה על העסק שלכם לתחום הווירטואלי – האינטרנט הוא כעת המרחב בו תפעלו והוא כולל בתוכו רבדים שונים: קידום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, בניית אתר משוכלל ונגיש ללקוח וכמובן מצריך תחזוקה שוטפת בהתאם לשינויים.

כדי למצות את הפוטנציאל הקיים במרחב השיווק והפרסום האינטרנטי, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע העוסקים ב קידום משרדי עורכי דין. קידום אתרים מומלץ באופן כללי ובתקופת הקורונה בפרט, והוא יספק לעסק שלכם ליווי מקצועי ואישי, משלב בניית תכנית אסטרטגית ועד שלב תחזוקה וקידום של האתר. במהירות רבה, תיווכחו לדעת, כי גם בתקופת הקורונה ניתן לשמור על נוכחות העסק שלכם בתודעה של הלקוחות קיימים וחדשים כאחד.

 

איש חוק

אולי יעניין אותך גם