חיפוש

איך למצוא עובדים מסורים לחברת עורכי דין?

מקום של ה"חפיפניקים", המתחמקים, ואנשי החיים הקלים, אינו במשרד עורכי הדין שלכם.

אתם מחפשים עובדים שלא יעבירו את היום בשתיית כוסות קפה בשרשרת, אלא יהיו אכפתיים ויתנו תפוקה גבוהה ומסורה.

איך מוצאים אותם, את עובדי המאה, שיתנו את עצמם לעבודה, ישקיעו, ויהוו את קלפי החברה המנצחים שלכם? לפניכם מדריך למגייסי עובדים שישפוך אור על פרשיית החיפוש הזו, ויהפוך אותה להרבה פחות מייגעת, הרבה יותר אפקטיבית.

 

נואשים? כשהלחץ הוא גורם מכריע

אם אתם עומדים לטבוע בהררי מטלות שעומדים להתחרות עם הרי ההימלאיה בגובהם, וזה רק עניין של זמן עד שתקרסו בשל העומס, הרי שאיוש משרה בחברת עורכי הדין שלכם היא דחופה עד קריטית, וכל שעליכם לעשות זה לגייס במהירות האפשרית, עובד מסור לשורות העסק שלכם.

נסחו מודעת דרושים ופרסמו אותה בלוח דרושים או באפליקציות שונות. תוכלו להיעזר באתרים כמו ג'ובקרוב, ג'ובנט או אולג'וב. מודעת דרושים באתרים מפורסמים לקהל הרחב, יגרמו לגל של קורות חיים לשצוף את משרדכם. כעת תוכלו לגשת לשלב הסינון.

 

לא רוצים כל אחד – בוחרים עובד בפינצטה

במידה ואתם מעוניינים בעובד בעל כישורים מיוחדים ויכולת מקצועית נדירה, תוכלו לחסוך שלבי מיון מייגעים, באמצעות דיוור מפולח הפונה לקהל יעד ספציפי ביותר, כזה שיש בשוק רק בודדים ממנו. במידה ותציעו לעובדים כאלו, הצעות עבודה אטרקטיביות, ייתכן מאוד ותוכלו למצוא את העובד המאסטר, לו חיכיתם תמיד.

 

ראיון עבודה שמשיג עובדים מסורים לחברת עורכי הדין שלכם

לאחר שסיננתם בקפידה את שלל קורות החיים שגדשו את המייל שלכם, הגיע הזמן לזמן את עובדים הפוטנציאליים לראיון עבודה מקצועי. מה לשאול בראיון עבודה כדי לזהות אם מדובר בעובד מסור, או אם מי שעומד מולכם מתכונן לחמם את הכיסא המשרדי ותו לא?

לפניכם מספר שאלות שיגרמו למרואיין לחשוף את הקלפים ולגלות לכם מהן תכונותיו האמיתיות:

  • "מדוע אתה חושב שהתפקיד הזה מתאים לך?" בשאלה זו נבחנת רמת העניין של המועמד במקצוע, ורמת רהיטות התשובה שלו.
  • "מה תוכל לתרום לפי דעתך לתפקיד?" בשאלה זו נבחנת רמת המסירות והרצון של המועמד להעניק גם מעבר לדרישות המקצוע.
  • "מה התחביבים הנוספים שלך בנוסף לתפקיד?" במסגרת שאלה זו נבחנות היכולות שלו בתחומים אחרים, שאולי יוכלו לסייע לחברה.
  • "מה הציפיות שלך מהתפקיד?" בשאלה זו נבחנת רמת הרצון שלו להשקיע ולתרום לחברה.
  • "מהן דרישות השכר שלך?" במסגרת שאלה זו ניתן להבין האם העובד המסור מציב דרישה הגיונית, או שהוא דורש עבור העבודה שלו שכר דמיוני.

 

בשורה התחתונה – כך תגייסו עובדים מסורים לחברה שלכם

כדי להשיג את העובדים הרצויים שיתנו ערך מוסף לחברה, עליכם לפרסם את הצורך שלכם בלוחות הדרושים, לסנן את קורות החיים ולראיין את המתאימים בצורה מקצועית. טביעת העין שלכם, היא לבסוף זו שתיתן את האוקיי לגיוס העובדים לחברה שלכם, אתם אלו שיודעים יותר מכולם, מי יעשה את העבודה שלכם כמו שצריך.

איש משפט

 

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »