חיפוש

איך לבחור משרד עורכי דין לתביעה שלך?

נזקים ועוולות שונות הם לצערנו חלק שכיח ממציאות חיינו. במרבית המקרים ניתן להתנחם בעובדה כי קיימת לנו האפשרות לתבוע את האחראים לנזק, לדרוש פיצויים בהתאם, ואף לממש את זכויותינו המגיעות לנו על פי חוק או מתוקף פוליסות הביטוח השונות שלנו. כך או כך, כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב שיהיה לצידכם משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה

 

הכירו את זכויותיכם

מחלות, תאונות, נפילות ופציעות שונות, הן לצערנו חלק שגרתי מהחיים שלנו, כאשר לכל מקרה שכזה, עלולות להיות השלכות מהותיות על מצבנו הבריאותי והכלכלי. אמנם מדובר לרוב במקרים פתאומיים ובלתי צפויים, אך חשוב לדעת כי בחלק ניכר מהמקרים הללו ניתן יהיה לתבוע את הגורם האחראי לנזק ולדרוש פיצויים בהתאם.

במסגרת תביעת הנזיקין, חשוב להבין כיצד וכנגד מי אנחנו מתכוונים להגיש את התביעה, כאשר לעיתים ניתן לממש את זכויותינו הן ישירות מול הגורם האחראי והן מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. כך או כך, בתהליך התביעה חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מקצועי ומומחה בתביעות נזיקין – עו"ד כפיר דיין דובב.

 

תביעות ביטוח ונזיקין

בין תחומי התביעות הנדונות ביותר בבתי המשפט, נמצאות תביעות הביטוח והנזיקין, הנחשבות לתביעות מאתגרות למדי, בשל הצורך להוכיח את הנזק שנגרם ואת הקשר הסיבתי בינו לבין מקרה התביעה והגורם הנתבע.

בין תביעות הביטוח והנזיקין השכיחות ביותר, נמצאות תביעות אובדן כושר עבודה, תביעות בגין רשלנות רפואית, תביעות ביטוח בריאות, תאונות דרכים ועוד. היות ותביעות אלו מתנהלות לרוב מול חברות וגופים גדולים במיוחד, כאשר ניגשים אל תהליך התביעה חשוב לבחור משרד עורכי דין מקצועי מנוסה בתחום. כיצד אם כן נבחר משרד עורכי דין לתביעה שלנו?

 

כך תבחרו משרד עורכי דין לתביעה שלכם

תהליך בחירת משרד עורכי מומלץ צריך להתמקד בפרמטרים הבאים:

 

תחום התמחות

התחום המשפטי כולל בתוכו מגוון רחב של סוגיות, אשר כל אחת מהן מצריכה מומחיות מיוחדת. לפיכך, בשלב הראשון חשוב לבחור משרד עורכי דין המתמחה בסוג התביעות שלכם.

 

ניסיון

אחד הפרמטרים המשפיעים על סיכויי הצלחת התביעה והמקצועיות של משרד עורכי הדין, הוא הוותק ושנות הניסיון, המעידים על יכולתו של עורך הדין להתמודד עם מגוון מצבים וסוגיות משפטיות.

 

אחוזי הצלחה

משרד עורכי דין מומלץ נמדד בסופו של דבר באחוזי הצלחה בתביעות וככל ומדובר באחוזי הצלחה גבוהים, תוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט.

 

זמינות ויחסי אנוש

בנוסף על העניין המקצועי, תהליך תביעת הנזיקין הוא תהליך ממושך, הכולל ביקור אצל רופאים מומחים ומעבר בוועדות רפואיות שונות, כך שחשוב שמשרד עורכי הדין שמלווה אתכם יתאפיין גם ביחסי אנוש מעולים ובזמינות גבוהה עבורכם.

 

לסיכום

המפתח להצלחת התביעה שלנו היא בחירה מיטבית של משרד עורכי דין, אשר ידאגו לבסס את עילת התביעה ולנקוט באסטרטגיית הפעולה המומלצת ביותר. בחירת משרד עורכי דין מומלץ צריכה להתמקד בעיקר בפן המקצועי, כמו תחום ההתמחות, אחוזי ההצלחה והניסיון שיש למשרד עורכי הדין, אך גם בפן האנושי ובעיקר ביחסי אנוש מעולים וזמינות גבוהה.

משרד עורכי דין לתביעתך

אולי יעניין אותך גם

4 טיפים למציאת עוד תותח!
עריכת דין
4 טיפים למציאת עו"ד תותח!

יצירת קשר עם עורך דין (מכל תחום) מצריכה היכרות עם טיפים בסיסיים שיאפשרו לבחור נכון. שכן, מדובר בבעל מקצוע שצריך ללוות אתכם על הצד הטוב

קרא עוד »