חיפוש

מתי כדאי יהיה להתייעץ עם עורך דין צבאי?

ההבנה שעשיתם עבירה חמורה במסגרת השירות הצבאי שלכם היא לא הבנה פשוטה. יש אומנם מי שרגיל לבצע עבירות שונות, אך חשוב להבין שיש הבדל בין עבירת משמעת קלה או עבירה שקשורה לייצוגיות ולמדים ובין עבירות אחרות. יש אפילו הבדל בענישה בין עבירת מתי כדאי יהיה להתייעץ עם עורך דין צבאי? ובין עבירה של מתי כדאי יהיה להתייעץ עם עורך דין צבאי?הפקרת נשק או הטרדה מינית, כך שכל מקרה צריך להיבדק לגופו. זה לא משנה מה הוביל אתכם. לבצע את העבירה שביצעתם וזה גם לא חשוב האם בעבר הייתם אלימים או לא. מה שבטוח זה שעכשיו, כשאתם נמצאים בפתחו של משפט צבאי, אתם חייבים לבחור עורך דין צבאי מקצועי ביותר שיוכל לעזור לכם. בהחלט עלול להיות שעוה"ד שלכם לא יוכל לבטל את העונש שלו אתם צפויים, אך הוא בהחלט יוכל למזער את העונש. לכן, אפילו אם לרגע חשבתם לבחור באחד מעורכי הדין שהצבא מעמיד לשירותכם בחינם, עדיף יהיה לבחור עו"ד פרטי. עורך דין צבאי שייתן לכם שירות באופן פרטי, ובתשלום, יעשה למענכם בדרך כלל הרבה יותר מאשר כל איש מקצוע אחר שעובד מטעם הצבא, אז למה אתם מחכים?

מה יעשה למענכם עוה"ד?

כאשר מדברים על פניה לעורך דין צבאי צריך להבין שהדבר הבסיסי זו התקשורת שלכם עם איש המקצוע. כלומר, אם תגיעו לפגישה עם עוה"ד שלכם ולא תספרו לו את האמת, או שלא תמסרו לו את כל המידע, עלול להיות שהוא לא יוכל לעזור לכם בצורה מושלמת. לכן, אפילו אם קשה לכם להודות בדברים ואפילו אם הייתם מעדיפים לשמור על סודיות, פרטיות או חיסיון אישי ורפואי – מול עורך הדין שלכם אתם חייבים להיות כמה שיותר גלויים. בהתאם לכל המידע שתמסרו לעוה"ד הוא יבדוק את הדברים וביחד אתכם הוא ינסה להבין האם יש לכם עילה לתביעה או, מצד שני, מה היא דרך ההגנה הנכונה ביותר עבורכם. בנוסף לכל אלה, עוה"ד שלכם יוכל גם לתדרך אתכם לגבי ההתנהגות שלכם מעתה ועד לסוף התהליך המשפטי. כלומר, האם יש דברים שעדיף לכם להימנע מלעשות או להגיד אותם והאם עדיף שלא תבואו במגע עם אנשים מסוימים. כל הפרטים הללו חשובים ויכולים להשפיע על המשך מהלך הדברים, מה שמסביר מדוע יש חשיבות אדירה לפניה לעו"ד כזה כמה שיותר מהר.

פנו רק לעורך דין מומלץ

זה לא סוד שבישראל יש הרבה מאוד עורכי דין וחלקתם הם עורכי דין צבאיים. עם זאת, ולמרות שפע אנשי15 המקצוע בתחום הזה,  לא כל עורכי הדין הם אנשים שתרצו לקבל מהם שירות. לכן יש מקום לבדוק את ההמלצות, כי אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו, אלה הן חוות הדעת השונות. כאשר לגבי עורך דין מסוים אתם מוצאים אינספור חוות דעת חיוביות אונליין, זה כנראה אומר שיש כאן על מי לסמוך. לעומת זאת, אם לגבי עורך דין מסוים יש גם הרבה ביקורות שליליות, בהחלט יכול להיות שכדאי לכם להמשיך ולחפש איש מקצוע אחר. מה שבטוח זה שרק עם עו"ד אמין ורציני תרגישו שיש מי שדואג לכם ואין סיבה להתפשר על הנושא הזה, בכל מקרה – מומלץ להתייעץ עם מירי יעקב גביש.

אולי יעניין אותך גם

עורך דין צבאי
עורך דין צבאי
מתי תזדקקו לעורך דין צבאי?

השירות הצבאי הוא חלק מרכזי וחשוב בחייו של כל ישראלי. מכיוון שהצבא הוא ארגון גדול במיוחד, הוא מפעיל מערכות ייחודיות ונפרדות, ביניהן גם מערכת משפטית

קרא עוד »
חייל
עורך דין צבאי
מי זכאי לפטור ממילואים?

כל חייל אשר שירת בצבא ההגנה לישראל, מחוייב לבצע מילואים בהתאם לחוק. כמובן שכמות המילואים משתנה בהתאם לגורמים רבים, וכן מתבצעת לאחר השחרור משירות הסדיר.

קרא עוד »
פטור ממילואים
עורך דין צבאי
פטור ממילואים

עבור חלק מהאנשים, צו מילואים משמע פגישת איחוד עם החברים ופעילויות השוברות את השגרה, אך יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים מבקשים

קרא עוד »