חיפוש

מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין פלילי?

כולנו חיים את חיינו מתוך כוונה להיות אזרחים שומרי חוק, אך מצד שני, כולנו גם עלולים למצוא את עצמנו עוברים אי אילו עבירות. יתרה מכך, אנחנו גם יכולים להיות האנשים הכי טובים שיש אך אחרים יכולים לתקוף אותנו, בין אם זה ברמת אלימות פיזית, מילולית או בתקיפה מינית. מה עושים בכל המצבים האלה? והאם לבית המשפט יש מה לומר בנידון? חשוב שתדעו: בין אם אתם מואשמים בתקיפה כלשהי ובין אם תקפו אתכם, עורך דין פלילי הוא האדם שאליו כדאי לכם לפנות ויפה שעה אחת קודם. הוא אומנם לא ישנה את מה שקרה, כי את הנעשה אין להשיב, אך הוא יוכל לעזור לכם להגן על עצמכם או לדאוג לכך שהתוקף שלכם ייתן את הדין על מעשיו.

שימו לב לאיזה עו"ד אתם פונים

בשלב הראשון התפקיד של עוה"ד הוא קודם כל לתת לכם ייעוץ מקצועי. לכן חשוב שתבדקו לאיזה עו"ד אתם פונים, כי הרי לא כל איש מקצוע יוכל לתת לכם ייעוץ מספיק רציני וטוב, יש הבדל בין עורך דין צבאי לעורך דין פלילי למשל. הדבר הבסיסי ביותר שצריך לשים לב אליו זו השאלה האם עוה"ד שלכם מנוסה? ובהמשך, כדאי יהיה גם לפגוש אותו ולראות איזה תחושות הוא מעורר בכם. האם הוא נראה לכם אדם שאפשר לסמוך עליו? האם הוא אמין? והאם יש לו הרבה לקוחות שיוכלו להמליץ עליו? אין טעם לבחור אדם חובבן שרק עכשיו מתחיל את הקריירה שלו בתחום הזה, כי אם יש משהו שאי אפשר להתפשר עליו זה על הניסיון של עוה"ד שלכם. ההתנהלות של עורך דין פלילי תשפיע רבות על איך שיסתיים התהליך שאליו אתם נכנסים היום ולכן חשוב שתבדקו בידי מי אתם מפקידים את הטיפול במקרה שלכם.

אגרוף

כמה עולים שירותיו של עורך דין כזה?

רוצים לפנות לעורך דין פלילי אך חוששים שזה יעלה לכם הון עתק? לא יודעים איך תוכלו לעמוד בעלויות? אם כך, כדאי שתבדקו גם את הסוגיה הזאת. אומנם לכל עורך דין, בין אם הוא מומחה בתחום הפלילים ובין אם הוא מומחה בכל תחום אחר, יש תעריפים שונים, אך הלקוח הוא זה שבוחר כמה לשלם. לכן כדאי יהיה אפילו להיפגש עם כמה עורכי דין ולבקש מהם הצעות מחיר במקביל עבור השירות שלו אתם זקוקים. כך תדעו מה המחיר הממוצע בשוק וכך יהיה לכם קצת יותר פשוט לבחור את עוה"ד הטוב ביותר עבורכם.

לאתר הרשמי של משרד עו"ד טייב ומיסקביץ'

אולי יעניין אותך גם